RABAT 10% NA NIEPRZECENIONY ASORTYMENT, Kod w koszyku: ALL10

Wymiana

Zasady Promocji "Darmowa Wymiana"

  • Wymiana jest możliwa w ciągu 30 dni
  • Promocja dotyczy wymian odzieży i obuwia (z wyłączeniem rękawic oraz nakryć głowy)
  • Wymieniany towar jest darmowo odsyłany najtańszą przesyłką (poczta lub kurier)
  • Koszta odesłania towaru do nas ponosi Klient
  • Promocja nie dotyczy zmiany kolorów i modeli na inne
  • Promocja jest jednorazowa w ramach jednego zakupu. Kolejna wymiana tego samego przedmiotu odbywa się na koszt Klienta
  • "Darmowa wymiana" realizowana jest tylko na terenie Polski

Wymiana
Zakupione u nas towary podlegają wymianie. Do przesyłki zwrotnej prosimy dołączyć informację dotyczącą wymiany, tj. dane teleadresowe oraz informację o rozmiarze. Paczkę należy odesłać na adres firmy. Wybór przewoźnika należy do Kupującego i Kupujący ponosi koszt zwrotu. Towar nie może nosić oznak użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie, metki, gratisy (jeżeli były). W przypadku pierwszej wymiany firma Hanet odsyła towar na swój koszt, w ramach "Darmowej Wymiany". Wymiany realizujemy w najszybszym możliwym terminie. W wypadku gdyby towar był aktualnie niedostępny czas realizacji może się wydłużyć. Informacje odnośnie wymiany dostępne pod naszym numerem telefonu oraz pocztą elektroniczną. Jeżeli wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania towaru) zaoferujemy do wyboru inny dostępny produkt lub zwrócimy pieniądze. Wymiany można dokonać również na inny towar z naszej oferty – w takim wypadku szczegóły uzgadniane są indywidualnie.

Wada i niezgodność
Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady fabryczne lub jest niezgodny z zamówieniem, to najpierw prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny, a następnie o odesłanie go w ciągu 30 dni od dnia otrzymania paczki. W wypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem prosimy odesłać go przesyłką Poczty Polskiej na nasz adres (tylko za tą formę zwracamy pieniądze). W paczce powinien znajdować się list z opisem sytuacji, imię i nazwisko reklamującego, nr zamówienia, adres zwrotny oraz telefoniczny numer kontaktowy oraz oryginalny paragon lub faktura.

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz z punktów odbioru (paczkomaty, automaty paczkowe itp).

W celu odesłania towaru na wymianę rekomendujemy Wygodne Zwroty

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium