LATARKA Czołowa ARMYTEK WIZARD C2 PRO MAX 3720lm Warm
Wizard C2 PRO MAX to ekstremalnie mocja wersja latarki Wizard C2 PRO. Latarka Wizard C2 PRO MAX została wzbogacona w szereg nowych komponentów. Latarka posiada wydajniejszą diodę CREE XHP70.2, która podnosi moc latarki do imponujących 3720lm (zamiast 2330lm). Nowa optyka z soczewką rozpraszającą TIR daje zasięg światła do 113m. Poszerzony został kąt świecenia od 110° (strumień) do 150° (poświata). Do zasilenia mocniejszej diody z zachowaniem długiego czasu pracy potrzebne było zastosowanie większego akumulatora 21700 o pojemności 5000mAh / 18,0 Wh, maksymalny czas pracy latarki to 64 dni. Akumulatory 21700 stają się nowym standardem zasilania nowoczesnych urządzeń, które potrzebują dużo energii, ich produkcja jest coraz większa ponieważ są szeroko stosowane w ogniwach pojazdów elektrycznych. Producent przewidział również możliwość użycia standardowych akumulatorów 18650 i dołączył adapter do tych baterii. Wraz ze zmianą akumulatora zmianie uległa też obudowa, a konkretnie tubus (chwyt) pełniący rolę pojemnika na baterię. Pomimo niewielkiej zmiany gabarytów i masy latarki jest ona nadal bardzo wygodna w użyciu, również w formie czołówki.
Dostępność: dostępny
LATARKA Czołowa ARMYTEK WIZARD C2 PRO MAX 4000lm White
Wizard C2 PRO MAX to ekstremalnie mocja wersja latarki Wizard C2 PRO. Latarka Wizard C2 PRO MAX została wzbogacona w szereg nowych komponentów. Latarka posiada wydajniejszą diodę CREE XHP70.2, która podnosi moc latarki do imponujących 4000lm (zamiast 2330lm). Nowa optyka z soczewką rozpraszającą TIR daje zasięg światła do 114m. Poszerzony został kąt świecenia od 110° (strumień) do 150° (poświata). Do zasilenia mocniejszej diody z zachowaniem długiego czasu pracy potrzebne było zastosowanie większego akumulatora 21700 o pojemności 5000mAh / 18,0 Wh, maksymalny czas pracy latarki to 64 dni. Akumulatory 21700 stają się nowym standardem zasilania nowoczesnych urządzeń, które potrzebują dużo energii, ich produkcja jest coraz większa ponieważ są szeroko stosowane w ogniwach pojazdów elektrycznych. Producent przewidział również możliwość użycia standardowych akumulatorów 18650 i dołączył adapter do tych baterii. Wraz ze zmianą akumulatora zmianie uległa też obudowa, a konkretnie tubus (chwyt) pełniący rolę pojemnika na baterię. Pomimo niewielkiej zmiany gabarytów i masy latarki jest ona nadal bardzo wygodna w użyciu, również w formie czołówki.
Dostępność: dostępny