Survival'owy Nóż Pilota Us Army + Skórzana Pochwa
Opis
Nóż survivalowy US Air Force, klasyczny model. Produkt niemieckiej firmy Mil-Tec wykonany zgodnie z wymagającą specyfikacją. Nóż survivalowy to nieodzowne wyposażenie każdego pilota, stanowił główny element tzw. pakietu przetrwania niezbędnego w wypadku zestrzelenia nad terytorium wroga. Kompaktowy i lekki model dający duże możliwości. Solidna klinga typu Clip-Point o grubości 3 mm wykonana z wysokogatunkowej stali węglowej o zwiększonej twardości. Powierzchnia stali oksydowana - czerniona. Ostrze gładkie, szlifowane pod kątem gwarantującym ostrość i odporność na tępienie. Grzbiet klingi wyposażony w piłę która umożliwia cięcie drewna, tworzyw oraz rozrywanie np. tekstyliów. Zbrocze (wcięcie w klindze) zwiększa wytrzymałość mechaniczną noża. Rękojeść wykonana z grubych skórzanych krążków nałożonych na trzpień klingi, skóra jest antypoślizgowa, redukuje wibracje, nie powoduje odcisków i jest wytrzymała. Obustronny jelec zapobiegający zsunięciu się dłoni na ostrze. Nóż na całej długości stanowi jedną całość, czyni go to niezwykle wytrzymałym. Sześciokątna głowica rękojeści może służyć jako młotek. Skórzana pochwa, nitowana i szyta. Przystosowana do noszenia na pasie z opcją montowania na nodze lub ręce. Żabka na pas o szerokości 45 mm, dodatkowo nylonowe linki montażowe. Pochwa posiada zabeczenie przed wypadnięciem noża oraz kieszonkę z osełką. W komplecie pudełko.
- nowy
- US PILOT SURVIVAL KNIFE
- produkt niemieckiej firmy Mil-Tec
- specyfikacja militarna - solidny
- mocna klinga Clip-Point 3 mm
- stal węglowa - twarda
- ostrze gładkie, grzbiet z piłą
- zbrocze
- oksydowany
- skórzana rękojeść
- obustronny jelec
- skórzana pochwa
- możliwość noszenia na pasie
- wyposażony w osełkę
- w komplecie pudełko
- długość całkowita – 255 mm
- długość głowni – 124 mm
- długość rękojeści - 150 mm
- szerokość głowni – 27 mm
- grubość głowni – 3 mm
- waga całkowita - 275 g
Dane techniczne
Typy | Stała głownia |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.