RABAT 10% NA NIEPRZECENIONY ASORTYMENT, Kod w koszyku: ALL10

Gwarancja

Wszystkie nowe towary zakupione u nas podlegają 12 miesięcznej gwarancji producenta (z wyjątkiem przedmiotów z dłuższym czasem gwarancji podanym w opisie). Podstawą do reklamacji (kartą gwarancyjną) jest dowód zakupu - paragon lub faktura VAT.

  • Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne, a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem. Wygoda obuwia i odzieży, wodoodporność oraz komfort termiczny także nie podlega gwarancji.
  • Reklamacji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne (przypadkowe i celowe), towar naprawiany we własnym zakresie, naturalne zużycie, uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji, obicia, otarcia, uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia lub odzieży, wady jawne, o których informowaliśmy przed zakupem (przeceny), zmiany wyglądu używanego towaru
  • Gwarancja obejmuje wady ukryte powstałe z winy producenta.
  • Reklamacje rozpatrujemy przeważnie w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki
  • Gdy konieczne jest wysłanie towaru do producenta za granicą, Klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów
  • W przypadku uznania reklamacji nastąpi zwykle wymiana produktu na nowy wolny od wad, nieodpłatna naprawa lub jeżeli wymiana jest niemożliwa, zwracane są pieniądze
  • Reklamowany towar przesłany do nas powinien być czysty - ubrudzony lub niehigieniczny zostanie odesłany bez rozpatrywania reklamacji na koszt Konsumenta
  • Towar, który posiada ślady próby naprawy na własną rękę traci gwarancję (nie podlega reklamacji)
  • Do przesyłki warto dołączyć formularz reklamacyjny. Przykładowa forma w PDF.
  • Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz z Paczkomatów (i innych punktów odbioru)
  • W celu odesłania towaru na gwarancję rekomendujemy Wygodne Zwroty
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium